Podczas wystąpień publicznych plany podróży, jedzenie, jedzenie, a także więcej jedzenia

Szczerze mówiąc, nie mogę uwierzyć, że to już koniec maja. Nawet warunek pogody wydaje się, że teraz się z tym pogodzi – ten tydzień był chłodny w Sydney. Back Back House śmiali się, wzruszyli od koszul, a także promienną czerwoną w 5 minut, jednak do mojej przerzedzonej krwi, 13 ° C jest zimno!

Na szczęście w ciągu ostatniego tygodnia miało miejsce wiele, aby utrzymać nasze umysły od kolejki w świetnej pogodzie. Niech zacznie się lista!

Pani R miała koncert na spotkaniu pisarza bloga.

Poszliśmy na wieczór nagród na tegoroczną gwiazdę społeczną (tak przy okazji, gratuluję wszystkim zwycięzcom).

Bilety na kolejny blog Blog Wzburze Warsztaty zostały w sprzedaży – pani Romance jest bardzo podekscytowana. Zdobądź bilet tutaj.

Nasz kumpel Kate z firmy Trick Blogger był w mieście.

Vivid Sydney 2016 rozpoczął się – jeśli chcesz naszych najlepszych wskazówek, co robić, kliknij tutaj.

Mamy ostatnie fragmenty planowania podróży na naszą podróż do Tajlandii (Gulp!).

I – w ramach Vivid – miałem swój pierwszy koncert.

Jak powiedziałem, to był rozpraszający tydzień.

Poza tym był to światowy dzień burgerów w weekend. Niezwykle ważne, aby to uwzględnić!

Oto nasz najnowszy pamiętnik na Instagramie, a także podsumowanie podróży. Mam nadzieję, że ci się podoba!

Poszukujemy w przyszłości, aby wypróbować browar Loch, a także nowy dżin Distillery – The Weaver – od czasu przybycia naszej butelki, a także krwawe piekło, na które warto czekać. Te rzeczy, które są destylowane przez zespół męża i żony Craiga, a także Mel Davies w Loch, Victoria, są jednak o 50%, jednak spadają jak woda. Jest taki gładki.

Jest również pełen smaku i tekstury. Jeśli tej zimy zamierzasz sprawdzić nowy dżin australijski, musisz zdobyć butelkę tego. To jest absolutnie wspaniałe. Sprawdź stronę Locha lub kup u ich uroczego dystrybutora, NIP Ofrage.

Więc dzisiaj jest mój wielki dzień. Mówię przed około 120 osobami – o byciu wpływowym. W przeszłości wierzyłem, że jedyną rzeczą, jaką mogę wpłynąć, była kolejna runda w pubie, jednak wydaje się, że mam więcej do zaoferowania!

Ta panelowa rozmowa, organizowana przez uroczą Lorraine Murphy ze sławy grupy Rementaibles, dotyczy tego, co to znaczy przenieść wpływ w Internecie na wyższy poziom.

I proszę bardzo!

W przypadku nie zrobienia z siebie całkowitego cytowania – a także prawdę, że jutro jest światowy Dzień Burgerów – pani Romance zabrała mnie na lunch w pubie. Co za urocza dama. Jej powolna pielęgnacja świniowa burger wygląda niesamowicie, prawda? To moje rozmyte ciasto w tle.

Nawiasem mówiąc, w świetle tego światowego Dnia burgera udostępniliśmy nasz przepis na burgera na blogu. Sprawdź to.

Wśród płacze o znacznie lepsze spojrzenie na moje ciasto, oto bardziej widoczny ujęcie. Jest to wolno gotowane ramię jagnięce, a także ciasto z rozmarynem. Absolutnie spektakularne. Jest to w hotelu powitalnym w Rozelle. Bądź tam, aby uzyskać doskonałe piwo australijskie na beczce, a także menu pubowe do ślinienia!

Tego wieczoru otrzymujemy trochę metody. Mój kolega Julian zabrał nas do Hawkera – jednego z bardziej autentycznych malezyjskich gości w Sydney. Jules, a także jego rodzeństwo, zarówno tu lubią, jak i kiedy zmierzamy do ich dworu – wrednych ulic Kuala Lumpur – jutro wierzyliśmy, że lepiej zrozumiemy coś więcej niż tylko Laksa.

Jeśli interesujesz się jedzeniem malezyjskim, najprawdopodobniej powinieneś sprawdzić tę lokalizację. Hawker ma niesamowite rzeczy, na których można się opuścić! Dokładnie to na tych samych facetów, którzy otworzyli Mamaka, więc na pewno będzie popularny.

Tyle podróży zbliża się. Nasza podróż do Malezji, a także Tajlandii – programu – nasza troska obecnie. W końcu latamy jutro! Jednak również dostaliśmy wycieczkę do specyfikacji rurociągu, a także pani Romance właśnie rozpoczęła sprzedaż na naszym blogu Bit Blog Workse Workshop. Ten będzie w Perth!

Sprawdź, co się dzieje – nasza najnowsza sesja – a także szybciej zdobyć bilet. Już sprzedają!

Podsumowanie podróży w tym tygodniu

Każdego tygodnia cofamy się w czasie o kilka naszych ulubionych miejsc podróży, wykorzystując nigdy wcześniej nie widziane zdjęcia naszych podróży. Tutaj patrzyliśmy wstecz w tym tygodniu.

Czasami są to najszersze zdjęcia, które ostatecznie kochasz. Uważam, że stwierdzenie brzmi: „Kiedy w Pizie rób to, co robią turyści”. Wierzę, że mam rację.

To, czego nie zrobiłem – nie od wieków – to strzał. Zauważysz dokładnie, jak nie ma nikogo w pobliżu? To od czasu domowego, który mieliśmy! Świetne czasy!

Pani Romance lubi zdjęcie wschodu słońca. Oprócz tego ujęcia widzę, do czego ona się zmierza. Mimo to moje łóżko jest o wiele bardziej wygodne, kiedy jestem w nim. Zwłaszcza, gdy słońce wciąż nie wstaje. Jeśli słońce kłamie, dlaczego nie miałbym?

To było na Wyspach Cook – zdecydowanie jedna z najpiękniejszych lokalizacji, jakie kiedykolwiek byliśmy, tak samo, jak chcielibyśmy wrócić.

To była jedna z tych podróżyChwile, które utknęły z nami – a także najprawdopodobniej pozostaną tam – na zawsze. Nasza ostatnia, ale jeden dzień we Włoszech był tak niesamowity, że pani Romance wciąż stwierdzała, że ​​powinniśmy tam zostać, nawet po tym, jak wylądowaliśmy w Australii… tak naprawdę ona nadal to stwierdza!

Jeśli chcesz odkryć, o co chodzi w całej tęsknoty, sprawdź naszą publikację na Capri tutaj.

To jest Blue Hole 2 na Tanna Island, Vanuatu. Po 100-metrowej walce o skały, a także martwego koralowca, ta ogromna dziura wielkości piłki nożnej w rafie otwiera się na głębokości. absolutnie niewiarygodne. a także tuż przed naszym hotelem.

Tanna Island jest pełna niespodzianek. Zobacz, co jeszcze odkryliśmy na tej wulkanicznej wyspie dzikiego bitu.

Piasek na plaży Whitehaven na Wyspach Whitsunday jest po prostu śmieszny. Nawet w środku lata wysoki krzemionka piasku oznacza, że ​​wciąż jest niesamowity na twoich stopach. To doskonała wiadomość, ponieważ chcesz spędzić tak długo, jak to możliwe, wpatrując się w niesamowite piękno tego miejsca.

Burano, trochę wyspy miasto na północny wschód od głównego miasta Wenecji, musi być najbardziej kolorowym miejscem we Włoszech. Każdy z domów jest pomalowany w innym kolorze zamiast mieć liczby uliczne. Być może od całego koloru tutaj – a także prawda jest rodzajem z dala od głównej ścieżki turystycznej – Burano jest znacznie bardziej przyjazna, a także bardziej zabawna niż wiele Wenecji.

Oto więcej o tym, o co chodzi w Burano.

Zawsze szukamy barów na dachu. Jeśli istnieje metoda, aby stać się wyżej, pani Romance odkryje ją, a także bezpośrednio za to! Ten kawałek baru jest w Grand Hotel de la Minerve w Rzymie. Widoki nad miastem, a także Piazza Wenezi sprawiają, że popołudniowy aperol spritz jest jeszcze bardziej przyjemny.

Cóż, to wszystko z edycji naszego dziennika na Instagramie. Mam nadzieję, że ci się podobało. Nasz następny będzie miał o wiele bardziej tropikalny charakter, jestem całkiem pewien!

Jak minął tydzień i weekend? Czy był dla ciebie świetny miesiąc? Powiedz nam w komentarzach!

Obrazy Mr i Mrs Romance za pośrednictwem Instagrama: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – oczywiście konto Insta Mrs R, a także @angrybastard!